Bini Sempoi Bagi Kahwin Lain

>> 13 Ogos 2012

Dalam banyak-banyak blog yang aku pernah baca, entri dalam blog ini antara yang paling mengagumkan aku. Ringkas je penulisannya dengan beberapa ayat. Bezanya dengan blog lain yang aku selalu baca, tuan blog menggunakan loghat Pahang yang kadang-kadang tu aku sendiri sebagai orang Pahang pun mengambil masa untuk faham. Saya biasa cakap bahasa Melayu standard je. 

Bersahaja je beliau meluahkan keseronokan untuk kahwin lain. Ayat "orang rumoh pulok tak kesoh" tu bagi aku terbaek! Cayalah bro!


Kalau ada yang nak baca entri tu, boleh sambung baca di blog bro Nizam (Jejaka Desa). Murah rezeki beliau dan harapnya semuanya berjalan lancar.

Bukan untuk menyeru para isteri menggesa suami mereka kahwin lain, cuma ingin berkongsi sesuatu yang bagi aku agak menarik ma. Bukan senang nak dapat lesen macam tu. Dan jangan salah faham, ini bukan entri hasutan!

0 komen:

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP