Alexa, Tiada Pendidikan, Azhar Idus Hina Islam Dan Brunei

>> 10 Disember 2011

Paparan di bawah akan keluar bila kita masuk ke akaun Alexa kita. boleh dikatakan setiap hari jugalah aku masuk sini sebab ingin tahu rank trafik semasa blog aku...


Mengikut ayat di atas, blog aku secara puratanya kerap dikunjungi oleh golongan hawa dalam linkungan usia aku yang 'tiada pendidikan' di kolej dan membaca blog aku dari rumah. Adakah anda salah seorang yang tiada pendidikan tersebut? Macam kejam sangat je ayat. haha...

Azhar Idrus hina islam? Erm...Aku pernah dengar isu ni. Ada beberapa pihak yang cuba menjatuhkan Ustaz Azhar Idrus. Mungkin mereka rasa tergugat dengan kedudukan mereka sebab populariti Ustaz Azhar melebihi mereka. Ada ke orang nak percaya? Harap pihak berkenaan mendapat balasan setimpal...

Akhirnya akaun Alexa aku kembali kepada Malaysia. Sebelum ini yang keluar Brunei, bukan Malaysia. Selepas aku 'claim my site' di Alexa baru menjadi. Rank trafik pun semakin meningkat. Terima kasih kepada GuaBlog.com dan Apesal.com. Terbaiklah dua ni...

APAN menambah : Rancangan untuk balik kampung terpaksa ditangguhkan. Tiba-tiba hujan kembali turun di Kuantan ni. Mungkin esok pagi balik kejap kot. Tak jumpa tajuk yang sesuai untuk entri ini. Harap maklum. haha...

0 komen:

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP