Blogger Sampah

>> 29 Jun 2011

3:01 pagi, 29/06/2011...mamat ni masuk blog aku. aku tak tau la mamat ni laki ke pompuan sebab kat profile dia tak de dinyatakan gender. panggil mamat je la dulu...

"blog lu ni berat la banyak sangat sampah!! sampah!" tu la yang dia tulis kat shoutbox aku. bagus la kalau dia bersikap jujur. tak ramai yang rajin komen pasal blog aku. at least kalau ada orang komen aku tau la pe masalah orang lain bila masuk blog buruk ni...

lepas tu, aku masuk blog dia. nak tau pe maksud 'berat' yang dia tulis tu. siap main sampah-sampah lagi...

oh...blog baru ni. follower pun tak de lagi. entri pun ada empat je. tapi tajuk-tajuk semua dah macam haram. ayat kat profile pun dah lebih kurang haram...


kalau baca first entri dia, nak bagi nasihat kat orang konon. tak guna nasihat lembut-lembut zaman moden ni. nak kasi rancak. rancak tengkorak mende kalau tulis-tulis entri macam tu?

sedap dok sumpah semua orang sampah, ko yang tulis tu lagi la...lagi teruk kot. bengong punya blog!

nak popular sangat la tu. masuk blog orang tinggal ayat pelik-pelik. nak suruh orang masuk baca entri dia la kononnya. syabas! anda telah berjaya...ni aku nak tolong popularkan ko ni...

mari ramai-ramai kita kasi mamat sampah ni popular!

klik link bawah ni!

0 komen:

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP