Nasib Baik Tapi Hampa

>> 23 Januari 2011

erm... walaupun hari ni hari ahad, apan dengan penuh komitmen tetap gi office. hal ini didorong oleh tabiat bangun awal yang dihadapinya ketika ini. haha...

walaupun tido lambat malam tadi, dapat gak bangun awal. kalau dok kat rumah kompem bosan sebab aku akan keseorangan. lonely ma. so, amek keputusan untuk cari income lebih sikit. double ma hari ahad...

tapi sampai kat office tengahari gak disebabkan perlu menyelesaikan perkara-perkara rutin yang dilakukan setiap hari ahad. basuh baju and kemas bilik...

dalam 5 jam kat office, semangat da makin pudar untuk bekerja. aku amek keputusan untuk balik tido. shut down pc and kemas-kemas meja sikit. pastu perasan something hilang. kunci motor aku tiada kat tempat biasa aku letak. sudah...

cek-cek, kat dalam raga motor terus aku tinggal. memang pemurah la kalau ada orang nak buat kianat. mungkin orang tak bernafsu kat motor buruk aku kot. walaupun buruk, motor tu la nadi untuk aku cari makan sampai sekarang...

nasib baik...

sebelum balik singgah mall dulu. niat nak cek claim yang aku wat sebelum ni. biasanya dah masuk akaun sebab email haritu bagitau 'paid'. memang ringan tangan nak beli perkakasan baru ni kalau masuk...

cek-cek, claim aku tak masuk lagi ma. balik la aku ke rumah lepas perasaan kat sini...

hampa...

0 komen:

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP