Moh ke Bukit Tinggi

>> 24 Disember 2010

erm...minggu lepas dapat gak merasa gi bukit tinggi. tak pernah lagi sampai sana. dapat gi sana pun sebab ada program yang dianjurkan oleh tempat aku cari makan. bukan pakai duit aku pun. program tu dikenali sebagai team building. jadi, semua yang cari makan kat office tu wajib turun kecuali mereka yang ada sebab-sebab tertentu. aku sebagai orang baru dan bujang memang tak de alasan kalau tak pergi ma...

kat function board ni pun da siap tulis nama office aku. yang atas tu ye. yang bawah sekali tu puak lain dah...

2 hari kat sana, kami semua menginap kat colmar tropicale. lagipun semua aktiviti buat dalam tu...

time baru sampai ke destinasi dengan menaiki bas...

memperkenalkan kerabat-kerabat seangkatan aku kat office. dorang semua orang baru and baru habis belajar macam aku...


lepas lunch, semua berarak untuk check in ke bilik masing-masing. macam kat paris pun ada. haha...

aktiviti pertama kat sana. prepare flag...

game ni nama periuk api kot. kalau pijak mende kaler putih tu kira fail. group paling cepat melepasi kawasan tu menang. time ni mata dibutakan...

on the way nak pergi dinner, dapat tengok mende ni. apa ini? naga berkaki dua. haha...


pit stop untuk bergambar...

lepas dinner, each group kena nyanyi satu lagu. aku jadi kayu je kat belakang...

walaupun group aku dapat tempat last, tapi saiz hamper sama gak ngan group yang dapat no. 1...



cam biasa r...semua nak bergambar dengan aksi melompat masing-masing. failed!

walaupun muka dalam gambar tu macam tak happy je, tapi bes ma dapat gi sana. tak sempat nak merayau habis dalam tu lagi. jadual padat sangat kot...

lastly,

i'm proud to be one of the members in that company. harap-harap ada lagi la tahun-tahun depan. huhu...

0 komen:

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP