Penyokong Indon Mengamuk Kat Blog Aku!

>> 27 Disember 2010

erm... 8 Jun 2010, aku pernah buat satu entri bertajuk MALAYSIA di-BOIKOT? (klik link untuk baca) entri ini berkaitan penemuan aku ngan satu page di facebook yang bertujuan untuk memboikot malaysia. padan dengan nama page tersebut, BOIKOT MALAYSIA (klik link untuk baca). majoriti yang like page tu  rakyat indonesia dan aku percaya yang buat page tu pun orang sana gak.

lepas aku wat entri tu, ada gak rakan-rakan blogger yang memberikan komen. last komen yang aku terima untuk entri tu pada 18 Jun 2010. semua yang komen adalah rakan-rakan senegara yang pastinya memihak kepada tanah tumpah malaysia.

aku tak bercadang langsung wat entri pasal ni. tapi time aku bukak gmail (email google), somebody telah komen kat entri MALAYSIA di-BOIKOT? jarang orang komen kat entri aku yang lepas-lepas. bila baca komen tu, terkejut pun ada. try korang baca...


komen ni bukan in english kan? siam pun bukan gak. macam bunyi indon. tapi aku sendiri pun tak paham semua ayat dia. yang aku paham point dia nak bitau malaysia ni sial. mudah sungguh berkata-kata... 

anonymous komen memang dibenarkan dalam blog aku sebab aku nak memaksimumkan komen-komen. tapi bukan aku la yang tulis. tak de keje aku nak wat publisiti macam ni ma...

senang macam ni la, ada sorang mamat tu gi rogol anak pak najib, tak kan mamat tu nak bitau nama. ye tak?

papepun sebagai rakyat malaysia yang berpikiran positif, aku rasa aku paham kot kenapa dia tulis macam ni. semalam kan malaysia menang. dengki la tu. haha... bengong punya orang!

0 komen:

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP