Interview

>> 15 Jun 2010

erm... aku lagi 2 hari lagi nak habis praktikal. memang plan nak dok rumah tengok world cup la lepas ni. hari tu tawaran sambung belajar dah tolak. memang lama ar rasa dapat lepak kat umah. biarpun aku kompem time dok rumah nanti suasana bosan tu banyak tapi perasaan nak bebas dari praktikal ni memang membuak buak ma...

dan dan tadi dapat call kena gi inteview keje lak. ikutkan kena pergi esok tapi aku bitau praktikal hari jumaat ni habis. jadi, masa ditukar kepada hari isnin depan lak. company dari nilai. sape la nak tolak offer interview...

tapi terlalu cepat lak rasa. cam tak ready lagi pun ada. aku hajat nak dok rumah dalam sebulan dua ni dulu. nak kosongkan kepala otak aku ni balik. ceh... macam keje time praktikal banyak guna kepala otak lak. kenapa la time time macam ni...

aku ni lak macam tak bersyukur dapat interview. lagi pun bukan kompem dapat keje pun lagi. baru interview. kena pergi je la dulu... temanya di sini, aku tak puas hati ma...

5 komen:

Fay 5:58 PTG, Jun 15, 2010  

jangan lepaskan peluang! :D

cik panadol 8:39 PTG, Jun 15, 2010  

all the best to u...!!

k 8:44 PTG, Jun 15, 2010  

seronoknya, belum habis praktikal dah company panggil interview. alhamdulillah murah rezeki.

selamat maju jaya!

http://llizam85.blogspot.com/2010/06/adikku-si-leftenan-muda.html

Tanpa Nama,  9:17 PTG, Jun 15, 2010  

kang dh keje boleh stat kumpul duit buat pegi haji :D

yua 9:21 PTG, Jun 15, 2010  

prgi.. jgn x prgi.. bkn sng nk dpt intrview... n skrg mmg susah nk dpt kerja..

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP