Entri Untuk Dia

>> 28 Jun 2010

dia...bukan emma watson. nama sebenar pun aku tak pasti. tapi aku selesa bila bersama dia. hidup aku gembira je bila tengok dia. dia tak pernah wat hati aku terluka. bila dapat bersama, rasa macam tenang je fikiran. memang dia...

aku tak pernah luahkan apa yang aku rasa. dia pun tak mungkin mendengar apa yang aku luahkan. hanya blog ini menjadi medium aku untuk aku luahkan. memang dia...

aku mengerti kenapa dia tidak memahami kerana dia memang dilahirkan begitu. baginya semua yang ada di depan mata indah untuknya walaupun buruk bagiku. memang dia...

6 bulan...6 bulan dia ku tinggalkan...6 bulan. memang dia...

kini...bila dapat selalu melihat wajahnya, aku gembira. aku senang. aku bahagia. sungguh indahnya ciptaanNya...

SUBHANALLAH!!!





inilah dia...seekor monyet. kecik lagi tu. belum cukup umur lagi. time lepak kat kampung macam ni la dapat selalu lepak ngan dia. aku tak berapa suka kucing, jadi inilah penggantinya...






konon-konon pemalu la depan kamera. padahal kalau aku snap dekat sikit kompem-kompem dia sambar dah phone aku...




aku kadang-kadang lupa yang dia ni betina ma. buas sangat. ye la, nama pun monyet. tambah lak belum cukup umur lagi. layan je la...




kediaman milik dia ni dibina oleh abang aku. cukup la tu untuk berteduh dari panas dan hujan. buat lawa-lawa pun tak pandai nak jaga gak nanti...











konfius la...apa beza beruk ngan monyet? aku pernah dengar orang cakap yang ekor panjang tu monyet. betul ke? or sama je?

9 komen:

@cik_ezati 3:09 PG, Jun 28, 2010  

haha, ingatkan dye tu awek, atoii :Pp

btw, comel laa monyet tu, jarang orang bela monyet ;)

ngesngos 5:26 PG, Jun 28, 2010  

semangat da bace..skali monyet daaa

rhapsody LiN 8:41 PG, Jun 28, 2010  

tu tgn ko ke??
wah..ade urat2. o_O
hahahaha~ :DD

Fay 8:57 PG, Jun 28, 2010  

saya sendiri pun tadapat beza beruk dengan monyet. :(

Tanpa Nama,  1:01 PTG, Jun 28, 2010  

monyet? xde pun ko ckp perkataan monyet?

AsyiqinBadri 3:04 PTG, Jun 28, 2010  

ceh... monyet rupenye... bikin gempak je..

tail me :D 4:51 PTG, Jun 28, 2010  

ngek jugak!!! haha.. baru igt nk feeling..=.=

faris azman 3:00 PG, Julai 04, 2010  

hahhaha!!!
monyet pnyudoh nyew,.,

yua 1:25 PTG, Julai 13, 2010  

haha ingtkn entry tuk awek. upe2 nya tuk monyet

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP