Aku Praktikal : Gambar Kenangan

>> 26 Jun 2010

erm... kasi gelak dulu. haha... tak abis-abis story pasal praktikal. layan je la. yang ni kompem yang last sekali kot. lepas ni tak de dah. untuk kali ni banyak masuk gambar je sebagai perkongsian antara aku dan hampa semua. huhu...

trainee yang satu department dengan aku. kedua-dua mereka dari UiTM Shah Alam. uniform yang dipakai tu wajib dipakai untuk masuk plant...

odw pergi lunch. gunakan masa yang ada untuk bergambar dengan mentor aku...

selepas jamuan pe tah...



semasa wat BBQ kat Pantai Balok...


dijemput untuk lunch bersama dengan otai-otai kat tepi pantai...

ucapan perpisahan...

this is my supervisor...



gambar-gambar sebelum berpisah...

tempat aku selama 6 bulan praktikal. di sini juga tempat mengular untuk on9 di waktu pejabat. tak clear ma...

orang ada cakap; harimau mati meninggalkan belang, manusia mati meninggalkan nama. aku nak tinggal nama orang bukan kenal pun, jadi aku tinggal la kotak-kotak ubat ni dalam drawer meja aku...

and, dok sana memang cukup makan la. yang bes sekali dibiayai oleh mereka-mereka. terima kasih mereka-mereka...

~SEKIAN~

12 komen:

Hafiz Ismi 9:25 PTG, Jun 26, 2010  

Haha.. tinggalkan kotak rokok plak.. hampes.. btw.. gud luck to you after this bro.. sambung study lagi or keje??

APAN 9:27 PTG, Jun 26, 2010  

rasenye cm nak keje dulu kot...
tpi xtau r dpt ke x...
minggu depan la klau tau result pun...
huhu...

eqa 6:47 PG, Jun 28, 2010  

wait?!!awk kew y tgh2 2??
awk practikal kt BP Amoco y kt gebeng 2 eyh??

APAN 8:26 PG, Jun 28, 2010  

tau plak sis ye...
betul la tu...
kenape?
huhu...

eqa 1:51 PTG, Jun 28, 2010  

hehe..msti la thu sb my dad keje kt c2 la..
ag pun dye la y tukang ambik dak2 practikal ni..heheh
nme dye ab.hamid b ahmad..knlx??hehehe:p

APAN 4:09 PTG, Jun 28, 2010  

la...cmtu ke...
tapi kalau HR name lain rase...
department pe ayah sis tu?
sy bahagian technical...
huhu...

eqa 6:42 PG, Jun 29, 2010  

camtu la gaya nye :)
owhh..kre laen la ni..
ayh eqa bahagian mecha ase nye..
hehe.

APAN 1:07 PTG, Jun 29, 2010  

dok kat maintenance la tu kot...
penah dengar gak name en hamid tu...
kalo tengok muke kompem knl la...
knl muke dari nme...
huhu....

eqa 7:45 PTG, Jun 29, 2010  

owhh..
iyela 2 agk..
act dpt practikal kt c2 taw tp eqa xjd..eqa tkar..hehe..
xknl muka pun just knl bju 2 je..hehe..
da biase tgk ayh pkai..heheh

Tanpa Nama,  1:08 PG, Julai 06, 2010  

tibe2 aku cuak pulak nk praktikal thn depan!

APAN 5:21 PTG, Julai 06, 2010  

cmtu ke...kalo x bole jumpe skali ma...
huhu...
kalo tengok gamba ayh tu kompem cam kot...
kalo ade entri gamba ayah bitau la nanti...
:)

eqa 9:03 PTG, Julai 07, 2010  

a'ah kn?hehehe..
ok2..t rjin2 la bce my entry..:)

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP