Aku Baru Tengok Citer Tu

>> 06 Jun 2010

time citer tu tengah tayang kat tv dulu aku tak sempat tengok. ye la, mende tayang petang-petang. lagipun penat baru balik dari office lagi bes kalau baring-baring dalam bilik. kawan-kawan yang lain asek dok sembang pasal citer tu. tambah lak time aku turun kelantan baru ni nak present latihan industri kat kolej aku, kawan-kawan aku yang lain pun menyarankan aku suruh tengok citer tu. dan-dan pulak time tu sume episod citer tu dah siap di-download. eh...tak gak. sampai episod 22 je. aku rasa semua sekali sampai 23 episod kot.

erm...aku jarang tengok drama melayu ni. tambah-tambah lagi kalau pasal cinta. lain la kalau tengok ngan kawan-kawan. kalau tengok sorang memang tak kan tengok kot. tapi disebabkan sifat ingin tahu yang tinggi dalam diri aku ni, aku pun try la layan. aku tau citer ni adaptasi dari satu movie ni dulu. so, aku paham la sikit-sikit jalan citernya. dan untuk citer ni lak, boleh lak aku gi layan sorang-sorang. memang ada rasa gak feel tu. aku pun terima la ramai orang cakap citer ni bes. memang pun kot.

time aku tengok citer ni gak aku perasan yang heroin tu mempunyai masalah dalam menyebut 'R'. mula-mula pun aku tak perasan tapi bila da masuk dekat 10 episod tu memang nyata dan jelas sekali. agak lucu gak. tambah lak time scene yang banyak menggunakan huruf R tu. macam terseksa je aku tengok dia tu. tapi muka cun tak pe. segala kekurangan tu orang tak pasan sangat kot.

dan secara realitinya tak kan berlaku macam dalam citer tu sebab semua tu lakonan je. agak menyampah pun ada ngan watak-watak dalam tu sebab boleh bikin penonton panas je ma. kalau aku ada shot gun time tengok boleh meletup kot laptop aku. cam cilakak je. tapi aku ni tengok gak. dan sekarang ni aku tengah tunggu masa yang sesuai untuk tengok episod last. mamang aku tau macam mana ending dia, cuma nak saksikan sendiri ngan mata aku ni. agak malu gak sebab kawan aku ni perempuan. tapi bila tanya pasal citer ni dia layan 3 episod je. aku boleh lak layan sampai habis...biar la. da citer bes. jadi macam tu la. huhu...

2 komen:

Tanpa Nama,  3:13 PTG, Jun 06, 2010  

klu org tny ak tgk adamaya? ak akan jwb ye. tp xtgk lagi episod last. sbb speed broadband di-slow kn mase tu. so smpai skrg ak xtgk lg episod last. heh

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP