Ranking Pramugari

>> 01 Mei 2010

Pramugari, jawatan yang penting dalam penerbangan sesebuah kapal terbang. Sebab pramugari yang memegang jawatan untuk mengecas minda anda supaya tidak boring sangat dengan tempoh penerbangan yang jauh. (Setuju? haha!)

Pramugari dari negara Thailand. Siapa sudi tidur jika pramugari seperti ni yang jalan sana sini dalam kabin kapal terbang?

Pramugari dari negara Amerika. Jika pramugari Malaysia berpakaian sebegini, siapa nak naik bas balik kampung lagi?

Pramugari dari negara Russia. Boleh ke si pendek memohon jawatan pramugari di Russia?


Pramugari dari negara UAE. Manis betul...

Pramugari dari negara Jepun. Mekap nampak nipis je...tapi cukup lawa sudah...

Pramugari dari negara Saudi Arabia. Pakaian seragam dia mesti paling mahal jika berbanding dengan airline yang lain. (Sebab kain banyak sikit...)

Selepas gambar-gambar pramugari dari luar negara, marilah kita fokus balik kepada pramugari Malaysia...

Ehh...boleh tahan juga...Nape tak pernah aku nampak pramugari seperti ni walaupun dah banyak kali aku travel?

Pramugari dari Fireflies Malaysia. Kira okay juga lah...malahan ni budget airline...Standard memang tak boleh banding dengan airline dari luar negara.

Erm...ni problem mekap atau problem pramugari ni? (Yang seolah-olah pelakon opera cina tu...)

Yang ni kira cun?

Macam mana dengan yang ini??

Mesti ramai yang tengah marah-marah dan komplain tentang standard pramugari negara kita depan skreen komputer anda sekarang. Tapi anda patut rasa gembira, sebab sekurang kurangnya paras muka pramugari kita ni dah kira menonjol...jika banding dengan yang seterusnya...

Pramugari dari negara Afrika. Penumpang akan tidur lenyap je sepanjang masa penerbangan…

***********
APAN menambah : no komen! aku tak pernah lagi naik kapal terbang. post ni dari email yang aku dapat  dari jenakadotcom. salah satu group kat yahoo. papepun dalam kepala aku sebelum ni pramugari tu semua cun-cun. tapi tak pernah terpikir lak pasal pic last skali tu. huhu...

11 komen:

iniAKU 4:25 PTG, Mei 01, 2010  

haha..aku pilih yg 1st pic tu bole?hehe

APAN 4:47 PTG, Mei 01, 2010  

1st dari atas ke bwh???
kalo dari bawah tu aku on je....
haha...

NARDtheNERD 5:25 PTG, Mei 01, 2010  

pramugara mane?..tak adil betul..teeheee~

RaafikJahat 12:56 PTG, Mei 02, 2010  

wah. kalau lah pramugari kat malaysia ni macam pic 2nd dari atas tu, memang hari hari aku naik kapal terbang. hahaha.

APAN 1:19 PTG, Mei 02, 2010  

haha...tau xpe...:)

Anonymous ® 1:01 PG, Jun 04, 2010  

aku suka yang 1st tu...memang x tido..segar je biji mate..haha :P

AkuMuzikFilem 2:09 PG, Mac 19, 2011  

yang thailand tu nampak cam gadis nakal. hehe

Terbelog 7:55 PTG, September 22, 2011  

x baik ko apan
kutuk pramugari afrika hehe

APAN 6:25 PTG, September 23, 2011  

bukan aku yg kutuk ma...penulis asal tuh.haha...

Eyesha Zaidin 3:07 PTG, Mei 23, 2012  

yang last tu memng tak tau plak cenggitu..hehe=)

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP