Rekod Baru

>> 11 April 2010

aku bukanlah atlet. bukan juga wakil sekolah dalam apa-apa acara sukan. aku mempunyai minat dalam sesetengah sukan tapi tidak mempunyai bakat dalam semua sukan. malang-malang. tapi aku bangga dengan aku punya pencapaian malam semalam. walaupun hanya beberapa kali menyentuh bola tersebut dalam hidup aku, tapi aku berjaya menjinakkannya. aha...

macam celaka ayat!!! ceritanya, malam semalam aku dijemput menyertai 'mereka' bermain bowling. pikir dua tiga kali gak sebelum aku ambil keputusan untuk terjebak dalam kegiatan mereka tu. kali terakhir aku main pun dekat dua tahun lepas kot. masa tu aku sem 1 di sebuah kolej. lama gak la tu bagi aku...

masa dalam perjalanan ke tempat kejadian pun aku diam je. tak banyak kata-kata yang mampu aku keluarkan masa tu. tengah berdebar pun ada. maklumlah, gua orang kampung je. tak biasa sangat dengan kegiatan mereka tu. aha...

kami main dua frame malam tu. frame pertama memang teruk la. aku lak asyik terjebak ngan lorongan bola yang sering kali masuk ke longkang di kiri dan kanan lane. control je muka bila bola masuk longkang. kadang-kadang terpikir gak alasan mungkin lane tu tak rata kot...

tidak lama kemudian, tibalah giliran aku menerajui pungutan mata. aku pun tak pasti apa yang berlaku. tak pernah lagi aku main secermelang tu dalam hidup aku (koya). walaupun kehadiran awek cun di lane kiri dan kanan aku pada frame kedua, kosentrasi aku tak terjejas lansung. haha...tapi mata aku meliar gak melihat mereka tu. rezeki la katakan...


ni la skrin yang membuktikan rekod baru aku ni. APAN di line keempat, jauh meninggalkan pencabar-pencabar yang lain dengan 151 mata. siap hatrik strike tu (koya lagi).


ni lak selepas bola masuk longkang. percubaan kedua...


walaubagaimanapun, semau botol-botol putih itu berjaya dijatuhkan. aha...

akhir sekali nak cakap pe tah...pesanan je la untuk diri aku. jangan nak bangga sangat! orang lain boleh buat 200 sampai 300 la sekali main. KOYA!!!

6 komen:

miSs tEry 9:31 PTG, April 11, 2010  

tahniah3x kerana berjaya meng'koya'kan diri
awek2 dikiri 7 kanan 2 btol ke x ganggu kosentrasi @ pemangkin inspirasi ko sebnrnya...
muahahah

APAN 10:36 PTG, April 11, 2010  

haha... dorang datang skali bodyguard la...
lagipun dorang bukan nmpak pun kehebatan aku....
alamak....terkoya lagi...
haha...

RedLife2Love 10:41 PG, April 14, 2010  

cewah..not bad la tuh..
bukan senang nk cecah score camtu..
suka gak men bowling nih..hehe..

vist my blog~
http://redlife2love.blogspot.com

tq^^

APAN 11:35 PG, April 14, 2010  

ok2...tq sis sebab baik hati komen kat sini.haha...

nnti saya akan ke sana...

nn 1:07 PTG, April 14, 2010  

bestnya!!! tak reti betul apa-apa sports -_-

APAN 3:31 PTG, April 14, 2010  

nasib je tu sis...huhu

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP