The Arrivals

>> 16 April 2010

sekarang ni mood tengah layan dokumentari YouTube, The Arrivals. mempunyai 51 episod dan semuanya telah di-download ke dalam laptop aku. aku dapat informasi pasal dokumentari ni daripada seorang membe. bukan nak cakap aku ni baik or bagus sangat, cuma dokumentari ni memang best. tapi kalau ada yang dah tengok tu sorry la. aku memang lambat update kepala sikit kalau bab-bab ilmiah ni. kepada yang belum tengok lagi, moh kita layan ramai-ramai.

terus terang aku nak bagitau hasil Noreagaaa dan Achernahr ni sedikit sebanyak dah membuka minda aku. bukan mintak korang percaya bulat-bulat hasil dorang ni, cuma fikirkan apa yang mereka sampaikan dalam dokumentari tu. sedikit sebanyak dapat menyedarkan kita akan kejahatan sekumpulan manusia ni. 

Insyaallah selepas ni aku akan kongsikan dokumentari ni dalam blog aku. tapi kalau korang nak senang pergi je masuk YouTube. guna link ni...The Arrivals. link yang aku bagi ni ada subtitle melayu sekali sebab lagi senang nak faham. lagipun my english is not very well ma. korang lain la. lagi baik kalau korang download dulu sebab ada pihak yang tidak senang akan kewujudan dokumentari ni. kiranya macam kena hack la video-video mereka ni. 

jahat macam mana pun, buat baik jangan lupa gak. bukan senang nak dapat hidayat, tapi tak susah pun nak cuba. selamat menonton!!! haha...

2 komen:

Nurul Harun 4:19 PTG, April 19, 2010  

thanks sbb kongsi, apan. :)

APAN 5:51 PTG, April 19, 2010  

huhu...sudah menjadi tanggungjawb...
koya la plak....
haha

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP