Alahai TAR...

>> 02 April 2010


hari ni dapat email pasal jadual TAR nanti. TAR stand for Turn Around. aku pun tak berapa pasti mende pe tah ni. yang aku tau time ni company shut down pastu semua orang sibuk. aku ingat aku tak terlibat ngan gejala ni. angan2 sebelum ni boleh la aku on9 kat office dalam keadaan tenang sebab mereka2 yang lain asyik dengan kerja mereka. harap2 jadi kenyataan la semua tu...

firstly nak bagitau yang nama aku dieja salah dalam jadual tersebut. apa punya kakak da. duduk sebelah je pun. nak eja nama pun salah lagi. nampak sangat aku dianaktirikan di situ. AFHAN la, bukan AFFAN...

sepanjang tempoh 11 hari tersebut, 2 hari je aku ditugaskan  untuk buat audit. audit??? apa tu??? aku pun tak tau tugas tu macam mana. nasib baik la time tu sekali ngan supervisor aku, En. Din. boleh gak meningkatkan tahap komunikasi antara kami. sebelum ni pun aku cakap bape patah perkataan je sehari ngan beliau walaupun duduk kat office yang sama. hmmm... tapi tak tau la macam mana nanti kan.

papepun, ok la aku ni ditugaskan  time tu. dapat gak experience sikit2. bertambah la sikit bahan nak present latihan industri time kat kolej nanti. and yang penting dapat makan free time tu. betul ke??? betul la kot..

semoga semua berjalan dengan lancar... amin!!!

2 komen:

APAN 8:38 PG, April 02, 2010  

ok mmg la ok...
tpi yg ori lgi ok kot...
:)

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP