Terjah!!!

>> 29 Mac 2010

Tiba-tiba aku dimaklumkan ada orang datang nak jumpa aku. Masa tu aku baru habis mencari idea sambil menghisap rokok di satu port yang disediakan oleh company aku praktikal. Aku mula memikirkan siapakah gerangan si pelawat tersebut. Apa yang pasti, pemantauan latihan industri pada 7 April ni. Tapi kakak di office cakap lecture aku datang. Sudah...

Sebagai seorang yang tidak suka membuang masa, aku terus meluru ke tempat kejadian iaitu di ruang receptionist. Kelibat seorang lelaki sedang menunggu jelas kelihatan. Aku ingat seorang je yang datang masa tu. Tiba-tiba datang lagi seorang encik ni.

Aku mula menggigil masa tu. Mungkin sebab penghawa dingin sejuk sangat kot. Hanya senyuman yang mampu aku ukirkan. Mereka hanya bertanyakan dua soalan kepada aku. Mereka asyik berbual dengan kakak receptionist yang duduk di situ dari awal tadi. Ok juga aku rasa macam tu. Tapi aku nak juga berkongsi apa yang aku buat di sini. Situasi di-take over oleh kakak tersebut. Hampehhh...

Dalam 20-30 minit lepas tu, mereka pun beransur pergi. Kami bersalaman sambil mengucapkan terima kasih antara satu sama lain. Ceh...papepun mereka yang datang nak pantau aku tu dari KKTM Kuantan. Disebabkan masalah teknikal, surat yang mereka hantar tak sampai. Maknanya sekarang dua kali pemantauan masa aku praktikal ni. Yang ni dah lepas. Coming soon pulak.

Alhamdulillah untuk hari ni. Walaupun kelam kabut, tetapi berjalan lancar...

7 komen:

ellalafrell 1:14 PTG, Mac 29, 2010  

haha..terjah la hang..muke kecut je..ngeh3..
rilek2 sudeyh..kih3~~

APAN 1:23 PTG, Mac 29, 2010  

cipet hang ni....
haha...
senyap2 da r...

Tanpa Nama,  1:45 PTG, Mac 29, 2010  

lps aku bce aku plak yg risau..
hehe..

ellalafrell 4:42 PTG, Mac 29, 2010  

AKU BAHGIE..SBB LECTURE AKU X JDI DTG RABU NI..WAKAKA~~

APAN 5:55 PTG, Mac 29, 2010  

die x jdi dtg rabu ni je ma...
bukan x dtg trus...
die soh hg prepare bahse arab dlu...

♥ nana i am ♥ 9:59 PTG, Mac 29, 2010  

kunjungan berbalas =)
time time camni kene jadi staf paling skema.
dok ofis buat buat ade keje.lap lap meja walaupon takdek habok.
:D

APAN 10:09 PTG, Mac 29, 2010  

haha...kantoi la aku wat cam2...
nnti dorg ingat aku dok situ as a janator lak...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP