Pemantauan

>> 28 Mac 2010

last week aku dapat tahu yang aku akan dipantau. beliau sebagai si pemantau akan datang ke tempat aku praktikal pada 7hb APRIL 2010. menurut lampiran yang aku terima juga beliau bukanlah pensyarah dari kolej tempat ku belajar. seorang lelaki dan pensyarah IKM TSYA, PEKAN.

hmmm... macam mana la nanti. time beliau datang nanti company aku praktikal tu tengah SHUT DOWN. penyelia aku pun may be buzy ngan tugas beliau. apa yang patut aku buat? kalau mengikut naluri aku sebelum ni, aku tak perlu takut sebab aku bukan buat masalah pun kat tempat tu. just kena terima kedatangan beliau dengan seadanya.

so, harap2 tiada masalah akan timbul nanti semasa ketibaan beliau. bukannya apa sangat pun. beliau datang nak cop buku log aku je kot.

papepun, diharapkan beliau selamat sampai ke sini... dan kalau beliau tak keberatan bawalah sedikit buah tangan untuk diriku yang serba kekurangan ini. haha...

0 komen:

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP