Aku Praktikal : Komen Penyelia

>> 01 Mac 2010

Tiap-tiap bulan kena jumpa supervisor aku mintak cop. Korang semua pun tau la kot. Ni kire 1st time aku mau mintak cop...penat gak memerah otak cari ayat nak tulis dalam log book biarpun tiap-tiap hari mende sama je aku wat. Ni lom kira wat report lagi kan. huhu...papepun camni la komen beliau :

"Bulan pertama di BPCM, Afhan menunjukkan sikap dedikasi dalam aktiviti yang diberikan. Diberi tanggungjawab untuk membuat 'Machine Part Drawings' dan juga 'Technical Documentation'."

DEDIKASI...perasan tak perkataan tu? Aku pun tersengih bila baca balik apa yang beliau tulis. Maksud rasmi perkataan tu pun aku tak tau ma. Tapi kompem la mende baik-baik kan. haha...

Papepun terima kasih kepada beliau di atas ayat yang menaikkan semangat kejantanan aku untuk terus berada di situ. TQ En. Din...

2 komen:

miSs tEry 12:53 PG, Mac 02, 2010  

tahniah3x....
chaiyok3x...

Tanpa Nama,  8:03 PTG, Mac 18, 2010  

test jugak. heh

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP